سپنج

برند

نام شرکت شما باید شامل یک موضوع  باشد که در نهایت مخاطب را به نقطه مرکزی  کسب و کار شما برساند. ودر صورت عدم توجه به این موضوع در نام گذاری برای یک کسب و کار شرکت  در ادامه  فعالیت های خودش دچار مشکلات متعددی می شود که موجب هدر رفتن انرژی افراد شرکت در بخش های مختلف شرکت می شود. نام کسب و کار شما در زمان بازاریابی آن کسب و کار در واقع همه چیز  یک کسب و کار است؛ این نام  می تواند موجب موفقیت یا شکست کسب و کار شما شود، پس هرگز از این بخش از کسب و کار خود ساده نگذرید .

برند

برندها همانی می شوند که مدیران برند هستند و همین مسئله گاهی باعث می شود که برندهای ایرانی چند شخصیتی شوند

هر بارکه در مورد برند سازی صحبت می کنیم به هویت سازی برند اشاره می کنیم ولی در بیشتر مواقع روندی که برای هویت برند بر روی کاغذ در نظر می گیریم در اجرا عملی نمی شود.چه چیز باعث می شود تا ما از طراحی های خود نتیجه معکوس بگیریم؟
روز ها با تیم هویت سازی درگیر این هستیم که ارزش های برند خود را بررسی نماییم و در برنامه های اجرایی خود از اصول برند خود تخطی ننماییم ولی در آخر آنچه می سازیم متفاوت از آن چیزی است که در جلسات خود به آن رسیده ایم.

برند

در این مطلب قصد داریم به تفاوت بازاریابی و برندینگ بپردازیم. حالا که مشغول خواندن این مقاله می شوید احتمالاً کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید. و آماده اید تا تلاش های بازاریابی و برندینگ آنلاین خود را شروع کنید. اولین سوالی که با آن روبرو می شوید چنین است: چگونه کسب و کار خود را بازاریابی و برندینگ کنم؟! برای دستیابی به پاسخ مناسب می بایست تفاوت بازاریابی و برندینگ را درک کنیم!


برای درک بهتر تفاوت بازاریابی و برندینگ ابتدا به تعریف و تشریح این دو می پردازیم.

برند

یک برندینگ موفق از اصولی تبعیت می کند ولی اصول برندینگ موفق چیست؟! مشتریان در کنار شرکت هایی می مانند که دوست شان دارند و برای دوره های طولانی مدت به خاطر می سپارند. از خودتان بپرسید: برند من نمایانگر چه چیزی ست؟

برندینگ چه ارتباطی با بازاریابی دارد؟ برندینگ و بازاریابی در چه مواردی باهم اختلاف دارند؟ آیا برندینگ همانند بازاریابی از قوانین خاصی برخوردار است؟

از نظر Neil Patel ، ,وقتی بازاریابی پایان بیابد، برندینگ آغاز می شود جمله ی فوق العاده زیبا و درستی ست. Patel می گوید بازاریابی، تکنیک هایی ست که شما استفاده می کنید تا به مشتری دست یابید. اما برندینگ چیزی ست که مشتری را در اولین محل به سمت شما جذب کرده و

برند

شبکه های اجتماعی طرفداران بسیاری دارند و هر روزه خیل عظیمی به این طرفدراران و هواخواهان افزوده می‌شود. طبق آمار برندواچ از سال 2015، در جهان 3.17 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می‌کنند که از این تعداد 2.3 میلیارد نفر کاربر فعال شبکه های اجتماعی هستند. جالب است بدانید کاربران اینترنت بطور میانگین هر فرد، 5 حساب کاربری در شبکه های اجتماعی مختلف دارند. این آمار سال گذشته نشانگر علاقه فراوان این شبکه‌ها در بین کاربران است.

برند

برندسازی درون سازمانی(Internal Branding) مفهومی تازه است که تاثیر کارکنان در ایجاد تصویر ذهنی مطلوب تر از برند در ذهن مشتریان را مورد ارزیابی قرار میدهد . مفهوم برندسازی داخلی ، مبتنی بر این اصل است که برندسازی ار درون سازمان آغاز میشود .

این روز ها همه ما راجع به برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اطلاعاتی داریم اما کمتر در مورد مسئله ای به نام برند سازی درون سازمانی شنیده ایم.