سپنج

مارکتینگ

در مقاله‌ی اول، دوم و سوم از 4 گام اصلی بازاریابی درونگرا، گفتیم که برای اجرای بازاریابی درونگرا بایستی این مراحل را طی کنیم:

گام اول: جذب مخاطب
گام دوم: تبدیل مخاطب به مشتری احتمالی
گام سوم: تبدیل مشتری احتمالی به مشتری (خریدار)

مارکتینگ

برای کسانی که تازه به جمع ما پیوستند (!) باید بگوییم که این مقاله، سومین مقاله از سری «4 گام اصلی بازاریابی درونگرا» می‌باشد. 4 گامی که به ترتیب زیر می‌باشند:

گام اول بازاریابی درونگرا: جذب مخاطب
گام دوم بازاریابی درونگرا: تبدیل مخاطب به مشتری احتمالی

مارکتینگ

وقتی که توانستیم مخاطبان‌مان را جلب کنیم (که چگونگی آن را در گام اول بازاریابی درونگرا: جذب مخاطب توضیح دادیم)، گام دوم بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) این است که بتوانیم این مخاطبان را به مشتریان احتمالی تبدیل کنیم. این کار را با جمع‌آوری اطلاعات لازم از مخاطبان به دست خواهیم آورد. حداقل چیزی که می‌توانید داشته باشید، آدرس ایمیل آن‌هاست.

اطلاعات کاربر، ارزشمندترین چیزی‌ست که یک بازاریاب آنلاین می‌تواند داشته باشد. شما برای اینکه بتوانید چنین اطلاعاتی از او بگیرید، بایستی منفعتی را نیز برای او درنظر بگیرید؛ یعنی او باید به ازای یک چیزی که از شما می‌گیرد به شما

مارکتینگ

بسیاری از افراد با چالش پپسی آشنایی دارند: به این صورت که باید بدون اینکه نگاه کنند، بین پپسی و کوکاکولا، یکی را انتخاب کنند و تعجبی ندارد که پپسی انتخاب می شود. یک دهه پیش، رید مونتگ، عصب شناس معروف، سوالی را مطرح کرد: اگر واقعا مردم پپسی را به کوکاکولا ترجیح می دهند، چرا پپسی بازار را فرا نمیگیرد؟

مارکتینگ

علت های شکست در بازاریابی تاثیرگذار
در حالی که بسیاری از شرکت ها همچنان پول را خود را صرف سئو و رسانه های اجتماعی می کنند، شرکت های دیگر متوجه شده اند که بازاریابی تأثیرگذار (نفوذگرا) بهترین فرصت برای حرکت در مسیرهای دشوار را فراهم می کند. اما برخی از نام های تجاری، که بسیاری از آنها در جهان

مارکتینگ

ترکیب ترفندهای تولید محتوای سبز (محتوایی که تاریخ انقضا ندارد)، سئو (هر کاری که منجر به بیشتر دیده شدن شما توسط موتور جست و جو شود)، توزیع محتوا (پخش محتوای شما و گرفتن بک لینک) و قرارگیری درخواست اقدام (Call To Action) باعث می‌شود که در میان‌مدت و بلندمدت علاوه بر ارتقای رتبه‌ی سایت شما با کلمات کلیدی، ترافیک مستمر و مناسبی را که آماده تبدیل شدن به مشتری است (convert) را داشته باشید. در این مطلب سعی داریم راهکاری مناسب برای ترکیب صحیح این موارد ارائه کنیم.

چه کسانی محصول شما را خریداری می‌کنند؟