سپنج

مارکتینگ


مهارت‌های ارتباطی مهارت‌هایی هستند که در فروش و فروشندگی بسیار مهم است.
یکی از مهم‌ترین آنها نقش زبان بدن است. زبان بدن در بازاریابی می تواند روی خرید تاثیر بگذارد. زبان بدن مهارتی است که فروشندگان می توانند با آن، تاثیر مثبتی روی خریداران بگذارند.
هیچ‌وقت شده وقتی با مشتریان صحبت می کنید احساس کنید علاقمند نیستن گوش دهند.

مارکتینگ

در این جا قصد داریم تا 10 راهکار برای گسترش برنامه‌‌ی بازاریابی شما ارائه دهیم که شامل برخی از نکاتی‌ست که معمولا به چشم نمی‌آیند، اما تاثیرشان در روند کلی فرایند بازاریابی استارت‌آپ یا کسب و کار شما قابل توجه است. با جایگاه  همراه باشید:

مارکتینگ

پیشگیری از اشتباهات متداول در تجارت آنلاین
اگر می خواهید برندی شناخته شده در زمینه تجارت الکترونیکی آنلاین داشته باشید، نکاتی را باید مدنظر قرار دهید. این توصیه ها شما را در جهت توسعه و پیشرفت کسب و کارتان یاری خواهد کرد.در ادامه با جایگاه همراه باشید.

شما هم حتما به این موضوع پی برده اید که فعالیت آنلاین یک تجارت به همان میزان حضور فیزیکی آن اهمیت دارد. پس باید مراقب انجام اشتباهاتی جبران ناپذیر که ممکن است به اعتبار شرکتمان لطمه بزند، باشیم. در اینجا به چند مورد از اشتباهاتی که

مارکتینگ

از میان همه‌ی رسانه‌های تبلیغاتی، تلویزیون، رادیو و بیلبورد جزو گران قیمت‌ترین رسانه‌ها هستند که کسب و کارهای کوچک و بسیاری از استارت آپ‌ها به احتمال زیاد نمی‌توانند از آن استفاده کنند.
در چنین شرایطی بهترین راهکار، استفاده از بازاریابی پارتیزانی یا چریکی (Guerrilla Marketing) است.

مارکتینگ

تلوزیون، رادیو، کامپیوتر، اینترنت، SMS، USSD، دستگاه های عابربانک و…
به نظر شما این وسایل چقدر در زندگی ما تغییر ایجاد کرده؟ مسلما خیلی!!
پس قاعدتا برای شما که صاحب یک کسب و کار هستید باید این موضوع مهم باشد!
جایی که مخاطب زیاد باشد، چه جای خوبی ست برای تبلیغات!

مارکتینگ

امروزه ‌بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر، به گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا تبدیل شده است.


به احتمال زیاد در گشت وگذار مجازی با محتواهای جالب توجهی مرتبط با مد یا شرایط روز‌ مانند: آگهی تعویض خودروی پورشه با مرغ تخم‌گذار، فروش شاتل فضایی بدون رنگ، دابسمش ترانه‌‌ی خواننده‌های ناشناس توسط سبلریتی‌ها و ... مواجه شده‌‌اید. در طبیعی‌ترین واکنش آن محتوا را برای دوستانتان می‌فرستید تا آن‌ها را نیز در حس خوب خود شریک کرده باشید. تبریک می‌گویم، شما به عنوان هدف و ناقل ویروس تبلیغاتی، وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام داده‌‌اید!