سپنج

مارکتینگ

برند هایی که بازاریابی محتوا را نسبت به رقبا بهتر انجام میدهند، کمپانی هایی هستند که باور دارند در پایان کار بازایابی محتوا در رابطه با ایجاد اعتماد است.

بازاریابی مبتنی بر اعتماد

مارکتینگ

اگر به یاد داشته باشید، در مقاله بازاریابی درونگرا چیست، گفتیم که برای اجرای بازاریابی درونگرا، 4 گام اصلی را باید برداریم. این 4 گام اصلی شامل موارد زیر است:

جذب مخاطب
تبدیل مخاطب به مشتری احتمالی
تبدیل مشتری احتمالی به مشتری

مارکتینگ

مدیر بازاریابی همیشه با چالش‌های بزرگی رو در روست. از مشخص نبودن دقیق مسئولیت‌هایش (همه چیز را از او توقع دارند) بگیرید تا سختی‌هایی که می‌کشد برای این که به اعضای برخی از تیم‌های شرکت بفهماند که: «وقتی من مدیر بازاریابی هستم، تو باید به حرفم گوش کنی!»

اما امروز می‌خواهیم ببینیم که چطور یک مدیر بازاریابی می‌تواند در جمع بهترین‌های عرصه خودش باشد.

مارکتینگ

تقریبا هر کسی که با دنیای دیجیتال مارکتینگ آشنایی دارد با بازاریابی درونگرا یا جاذبه‌ای آشناست. بسیاری از مواقع، راهکارهایی مانند سئو، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و… ابزاری هستند برای بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing).

اما تعریف بازاریابی درونگرا یا ربایشی چیست؟

مارکتینگ

آموزش ارتباط مناسب با مشتری احتمالی جدید
اگر به عنوان متخصص سئو
متخصص سئو کیست؟ چگونه بهترین متخصص سئو سایت خود را انتخاب کنیم؟

مارکتینگ

شما هم مثل من از سرعت رشد مجموعه‌هایی مثل «آیس پک»، «نوتلا بار» و یا «لمیز» تعجب کرده‌اید؟ افتتاح چندین شعبه در یک هفته در بهترین مناطق تهران، قطعا نیاز به سرمایه‌ی بسیار زیاد و بهره‌مندی از تعداد زیادی نیروی انسانی مطمئن، کاری و متعهد دارد.

البته اگر فکر کرده‌اید که مالکیت تمام شعب نوتلا بار، به یک فرد یا شرکت تعلق دارد، سخت در اشتباهید! این مجموعه‌ها از بین مدل‌های مختلف توسعه‌ی کسب و کار، از مدلی استفاده می‌کنند که در اصطلاح «فرنچایز» و یا «اعطای حق امتیاز» نام دارد.